درباره ی شرکت خدمات حقوقی بین المللی ارهان

در کشور ترکیه مفهومی به نام موسسه وجود ندارد و در صورتی که هر فردی در هر زمینه ای کار کند و درآمد کسب نماید نیازمند ثبت آن به صورت شرکت و پرداخت مالیات به دولت است. شرکت خدمات حقوقی بین‌المللی ارهان با هدف تسهیل و تسریع دسترسی اتباع کشورهای مختلف به‌ویژه هموطنان گرامی، به خدمات حقوقی بین‌المللی (با مرکزیت کشور ترکیه) در سال ۲۰۱۸ در شهر استانبول ترکیه ابتدا با نام ماد تاًسیس و در سال 2023 به ارهان تغییر نام داد. بر این اساس شرکت خدمات حقوقی بین المللی ارهان با نام ERHAN INTERNATINAL LAWYRS  به شماره ثبت ۵-۴۶۳۴۶۹ (حقوقدانان بین‌المللی ارهان) به ساختار LAWFIRM شرکت‌های حقوقی کشورهایی همچون کانادا و آمریکا ثبت گردید.
ما مجموعه‌ای از وکلای باتجربه، جوان و مسلط به زبان‌های مختلف از کشورهای گوناگون را در این شرکت حقوقی  گردآورده ایم تا بتوانیم خدمات تخصصی حقوقی مورد نیاز شما را بدون لزوم خروج از کشور و صرف هزینه‌های سفر و اقامت جهت جستجو و استخدام وکیل محلی فراهم نماییم . به این ترتیب نیازی نیست تا شما درگیر مشکلات ذیل شوید :

عدم آشنایی با

سیستم قضایی و اداری کشور مقصد

نیاز به تسلط به زبان کشور مقصد

شناخت وکیل متخصص

و مرتبط به حوزه‌ی مورد نظر

حضور دائم جهت پیگیری

و پیش بردن پرونده

بیش از ۲۰ سال تجربه وکالت، مشاوره، تحقیق و تدریس در دانشگاههای مختلف و نگارش بیش از ده‌ها جلد کتاب و بیش از ۱۰۰ مقاله ی حقوقی، پشتوانه ارزشمندی برای بنیانگذاران این شرکت (خانم دکتر مریم ارهان و آقای دکتر امیر ارهان) محسوب می‌شود.

با توجه به ایرانی الاصل بودن بنیانگذاران این گروه حقوقی بین المللی، فارسی، زبان اول ماست و تمرکز و اولویت اصلی این گروه، ارائه‌ی خدمات حقوقی به ایرانیان و فارسی زبانان در سراسر جهان است.

مجموعه ما در سایه تخصص ، صداقت و شفافیت همه ارکان و اعضای آن خود را موظف به حمایت از موکلین در برابر خطرات ناشی از فعالیت و حضور در یک کشور خارجی می‌داند و در جهت حل مشکلات حقوقی شما هموطنان ارجمند در سراسر جهان، در کنارتان هستیم.

دکتر مریم ارهان
خانم دکتر مریم ارهان
موسس شرکت و مدیر
 
دکتر امیر ارهان
آقای دکتر امیر ارهان
موسس شرکت و مدیر
ASSOC. PROF. Ilyas GOLCUKLU مشاور ارشد و مدیر

 

.Assoc Prof. Dr


İlyas GÖLCÜKLÜ

مشاور ارشد

عناوین
مهمترین
فعالیت‌ها

مدارک ثبتی شرکت ماد

مدارک ثبتی شرکت ارهان