خدمات حقوقی سرمایه‌گذاری شهروندی و اقامت ترکیه

سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه عمدتا و تا ۹۰ درصد، سرمایه‌گذاری اتباع خارجی در خرید املاک و مستغلات برای اخذ شهروندی و اقامت این کشور است. از آنجا که سرمایه‌گذاری و خرید ملک از هر نوعی در یک کشور خارجی به ویژه در صورتی که قوانین خاصی بر موضوع حاکم و اخذ اقامت و یا شهروندی بخشی از نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری محسوب شود٬ یک امر کاملا تخصصی و مشتمل بر ابعاد عدیده‌ی حقوقی است.

درکلیه مراحل معامله٬ بهره‌مندی از وکلای دادگستری صراحتا مورد تاکید قانون سرمایه گذاری ۲۰۱۸ ترکیه و اصلاحات بعدی آن قرار گرفته است. متاسفانه عدم بهره‌مندی بسیاری از اتباع خارجی و ایرانی از خدمات حقوقی و صرفا انجام مرحله‌ی درخواست شهروندی توسط وکیل، زمینه کلاهبرداری و تشکیل صدها پرونده‌ی تخلف در دادگاه‌های ترکیه شده است.

خدمات حقوقی و مشاوره‌ی ما در زمینه‌ی خرید املاک که گاها موجبات صرفه‌جویی مالی برای موکلین دفتر تا ۲۰ درصد رقم ملک را نیز موجب می‌شود عبارتند از:

کارت ملی و شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه برای سرمایه گذار و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال- مادر و پدر در صورت وجود سند رسمی کفالت و فرزندان زیر ۲۵ سال در سرمایه گذاری منجر به اقامت طبق قانون جدید اقامت و فرزند بالای ۱۸ سال دارای بیماری خاص که نیازمند بودن با خانواده باشد.