خدمات تخصصی حقوقی و تجاری

۱-ثبت انواع شرکت های تجاری بر اساس آخرین اصلاحات قانون تجارت ترکیه، موسسه و هلدینگ در تمامی شهر های ترکیه
۲-ثبت شرکت درمناطق آزاد در کشور ترکیه در شهرک ها ی صنعتی بزرگ و تخصصی
از جمله خدمات قابل عرضه در این مناطق در صورت ثبت شرکت خرید زمین به قیمت مناسب و استفاده از امکانات مناسب دولت جهت ساخت سوله . همچین برای استخدام کارمند و کارگر نیز امکان اخذ تسهیلات ویژه به خصوص برای بیمه و همچنین امکان برخورداری از معافیت‌های مالیاتی دولت وجود دارد. .
۳-افتتحاح انواع حساب های ارزی و سوئیفت و گشایش LC بدون درگیری های ناشی از تحریم و انجام کلیه مبادلات مالی و بانکی۴- برخورداری از حسابرس ترک در طول دوره کاری شرکت و امکان اداره شرکت از طریق ارایه وکالت بدون نیاز به حضور مستقیم در ترکیه و بهره مندی از امتیازات شرکت ترک
۵- برخورداری از مشاوره حقوقی رایگان تا ۳ ماه از زمان تشکیل شرکت

۶-بهره مندی از خدمات تخصصی حقوقی از جمله :

-انعقاد و تنظیم انواع قراردادهای مورد نیاز به صورت تخصصی جهت همکاری مشترک میان شرکت های ایرانی و ترک و یا شرکت های تبعه کشور های دیگر
-اجرا و تفسیر قراردادهای همکاری بین المللی و رفع اختلاف و تصحیح و الحاق بر اساس مذاکرات طرفین و اعلام نیازمندی
-نصب مترجم و مشاوران حقوقی امین و مسلط به قوانین جهت عرضه ی مشاوره در نشست های مهم بین المللی اتباع دو کشور و مدیران شرکت های تجاری
انجام خدمات حقوقی مربوط به کلیه امور گمرکی و واردات و صادرات و ترخیص کالا-
-افتتحاح حساب های بانکی برای اشخاص حقیقی و شرکای شرکت حقوقی و خدمات تخصصی نقل و انتقال ارز و مبادلات مالی
-ارایه انواع خدمات حقوقی و داوری بین المللی زیر نظر اتاق داوری با وکلا و داوران مجرب بین المللی-
-ارائه مشاوره قضایی و حقوقی در ترکیه و ایران
از مزایای ثبت شرکت در ترکیه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
-ترکیه دارای ۹۵ تفاهم نامه همکاری تجاری بین المللی با کشورهای مختلف جهان می باشد که از این تعداد ۷۶ مورد آن با تصویب مجلس این کشور به صورت قانون در آمده و راه را برای اشخاص خصوصی حقوقی و حقیقی در هر دو کشور باز کرده است.
به علاوه ترکیه عضو سازمان تجارت جهانی و دهها نهاد بین المللی دیگر در خصوص فعالیت های تجاری فراملی تسهیل گر برای شرکت های داخلی خود و سایر کشور ها است.
در صورتی که شرکت دارای مجوز کار قانونی باشد و به اشخاص سهامدار شرکت اجازه کار بگیرند بعد از ۵ سال حق در خواست شهروندی ترکیه را خواهند داشت.
در صورتی که شرکت ثبت شده از سوی هر فرد خارجی بتواند برای ۵۰ تبعه ترک کارآفرینی و آنها را مشغول به کار با بیمه نماید ،شهروندی ترکیه به شخص کارآفرین اعطا خواهد شد.