آشنایی با ما

وکلای بین المللی ارهان

گروه وکلای بین المللی ارهان مجموعه ای از وکلای جوان از کشورهای مختلف است که با هدف تسهیل دسترسی به خدمات حقوقی بین المللی برای اتباع کشور های مختلف تشکیل گردیده است . این گروه با آغاز فعالیت از سال ۲۰۱۸ در شهر استانبول( با توجه به در دسترس بودن این شهر به لحاظ قرار گیری در دو قاره و ترانزیت بین المللی فرودگاه استانبول به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان ) توانسته است با جذب وکلای موفق و جوان و مسلط به زبان های مختلف در کشورهای گوناگون و همچنین ارایه ی خدمات حقوقی متنوع از خدمات حقوقی تحصیلی تا اقامت وشهروندی، حل پرونده های بین المللی، قرارداد های کاری ، امور حقوقی شرکت ها با عقد قرارداد با وکلا در آن کشورها و نظارت بر کار آنها ، شرایطی را فراهم آورد که اتباع کشورها بدون نیاز به هزینه ی سفر و اقامت جهت استخدام وکیل محلی و آشفتگی ناشی از عدم آشنایی با محیط کاری کشور مقصد، بتوانند فعالیت های حقوقی خود در کشور مبدا را انجام و از خدمات منظم وکلای واسط و محلی گروه ارهان استفاده نمایند.
بر این اساس بهره مندی مستقیم از خدمات حقوقی این گروه در کشور ترکیه با توجه به قرار گرفتن دفتر حقوقی ما در این شهر بیش از بقیه ی کشورها بوده و ارائه خدمات در این کشور بالطبع نمود بیشتری نسبت به سایر کشور ها دارد.
همچنین با توجه به ایرانی الاصل بودن بنیانگذاران این گروه حقوقی بین المللی، فارسی، زبان اول وب سایت گروه و خدمات حقوقی به ایرانیان و فارسی زبانان در سراسر جهان، تمرکز و اولویت اصلی این گروه این گروه از اشخاص می باشند. تجربه وکالت، مشاوره و خدمات حقوقی 18 ساله اعضای اصلی گروه در ایران و سوابق علمی و آموزشی آنها و دقاتر اختصاصی ایشان در شهر تهران و استانبول پشتوانه دلیل مهمی بر این تمرکز و اولویت بندی محسوب می شود.

با توجه به فعالیت گروه وکلای بین المللی ارهان از مبدا کشور ترکیه

خدمات اخذ اقامت کشور ترکیه برای اتباع کلیه کشورها از جمله ایران- افغانستان – کشورهای عربی- روسیه – کانادا و امریکا
با توجه به جدید ترین قوانین ترکیه
اخذ اقامت از چندین طریق در این کشور میسر است
ازجمله:
اقامت ناشی از خرید ملک به مبلغ ۷۵ هزار دلار در شهر های بزرگ و۵۰ هزار دلار در شهر های کوچک
اقامت بشر دوستانه ی بین المللی بدون نیاز به سرمایه گذاری بویژه برای شهروندان کشور افغانستان ، سوریه و یمن
اقامت به دلایل پزشکی
اقامت دانشجویی و دانش آموزی
گروه حقوقی بین المللی ارهان کلیه ی اقدامات مربوط به اقامت بشر دوستانه ی بین المللی و پزشکی را بدون نیاز به خرید ملک و سرمایه گذاری با دفاع از وضعیت خاص متقاضیان از طریق وکلای ترک انجام می دهد.

Interior empty room 3 D rendering

دوری از وطن و اقامت در یک کشور دیگر به قطع روابط اشخاص حقیقی و حقوقی با کشوری که تابعیت آن را دارند، منجر نمی شود و ازهمان ابتدای ورود به کشور خارجی، مجموعه ای از روابط اشخاصایرانی اعم از حقیقی و حقوقی از جمله روابط مدنی، مالی، حقوقی، تحصیلی و غیره با کشور مبدأ حفظ می شود. در نتیجه مسائل و مشکلات اداری و حقوقی راجع به این امور که گاها پیچیده و نیازمند ارتباط با وطن است مستلزم صرف وقت و هزینه خواهد بود و امکان انجام آن بدون مشاوره و یا به تنهایی منجر به نتیجه نخواهد شد. همچنین اقامت و بودن در کشور دوم نیز علاوه بر وابستگی به احوال شخصیه و مالی و حقوقی در کشور موطن، خود دارای مسائل و جوانب اداری، اجرایی و حقوقی بسیاری است که مهاجرین اعم از تجار و سرمایه گذاران و سایر اشخاص را به کمک و مشاوره خبرگان و کارشناسان امین به ویژه در بعد حقوقی نیازمند می کند.
به منظور کاستن از تبعات منفی مهاجرت و پیشگیری از تحمیل هزینه های نامعقول و در نهایت کمک به حل مشکلات پیش آمده برای مهاجرین، وکلای بین المللی ارهان که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸با تکیه بر تخصص محوری و ایجاد شبکه مطمئن در ارائه مشاوره و خدمات حقوقی برای ایرانیان و کلیه اتباع کشورهای اروپایی- امریکا و کانادایی و کشورهای عربی و آسیایی راه اندازی کرده است با مرکزیت کشور ترکیه و شهر استانبول در صدد است تا شرایطی فراهم نماید تا مهاجرت از هر نوع آن و اقامت در کشور ترکیه با حداقل چالش و هزینه مادی و معنوی صورت گرفته و بیشترین تطبیق پذیری و برخورداری از حقوق برابر با کلیه شهروندان خارجی و هم طراز با شهروندان ترکیه ای برای اشخاص مهاجر تحقق یابد.
همچینی با الهام و الگو برداری از امکانات بین المللی که نیازمند حضور متقاضی نباشد در زمینه های مختلف بین المللی بر آن است که امکان انجام کلیه خدمات حقوقی فراملی را از راه دور و بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت مادی و معنوی برای پیگیری حضوری و شخصی از میان بردارد.
در این راستا گروه متخصصین همکار از زمان تاسیس این دفتر حقوقی با انجام رایزنی و جلب همکاری وکلای طراز اول بین المللی ایران و ترکیه و سایر کشور های مهم جهان و مشارکت کارشناسان زبده مالی، گمرکی و همچنین راه اندازی وب سایت و صفحات در فضای مجازی جهت مشاوره و اطلاع رسانی و ارایه اطلاعات قانونی، مالی، بانکی و ملکی و آموزشی و آخرین اخبار مربوط به تغییرات در قوانین موضوعات کاری به تمامی اشخاص مرتبط اعم از حقیقی و حقوقی در صدد ارتقای هر روزه خدمات خود به لحاظ کمی و کیفی می باشند.